28 Jun 2011

TEKA TEKI TERJAWAB KINI



Semenjak kebelakangan ini che-D xde mood langsung nak buat N3.... perasaan malas bercampur geram semua ada. Mungkin tulisan che-D kali ini emosi sikit...memang ye tengah emosional. 

Jam 2.30 petang tadi che-D dapat 2 missed call dari mama, terkejut juga apa hal agaknya. Rupanya mama minta telepon Tok Hj segera. Bila che-D call...akhirnya berita mengejutkan yang sememangnya dijangkakan che-D terima. Sedih....memang sedih. Dahlah dapat berita sedih, pulak tue encit suami tiada di sisi. 
Yang membuatkan che-D terasa sangat ialah sewaktu meeting baru-baru ini, isu ini langsung tidak diperkatakan walhal mereka-mereka sudah tahu. Apa salahnya mereka memberitahu beberapa nama yang telah mereka pilih supaya tiada syakwaham... rasanya boleh senang hati jugalah apabila terima berita itu kelak. 
Itulah perasaan che-D pada tika dan saat ini...mungkin perasaan emosi ini akan berlalu seperti mana berlalunya saat dan masa. Sekian...


1 ulasan:

  1. samelah cheD tak sabar jugak rase ni..betul2 menguji kesabaran..cepat2lah inform..tak payah sembunyi2..lagi sakit tahu dari org luarkan..semua org dah tahu..nak pegi naik atas jugak balik ni tanye sendiri puaskan hati andai takde keputusan lagi. payoh noh! berat nanang!

    p/s: Allah mungkin tempatkan kite ditempat yg tampak sesak namun mungkin memberi kelapangan hati dan kepala yang tidak terhingga insyaAllah! cheD hidup mesti diteruskan!

    BalasPadam